Kuukaardi- või püsiparkimissoovijail võtta ühendust tööpäevadel kella 08-17 telefonil 6 511 515 või e-posti aadressil myyk[A]yhisteenused.ee. Hinnad sõltuvalt parkimiskohtade arvust ja parkimisperioodi kestvusest.
Viru Keskuse parkimismajas on nüüdsest võimalik maksta parkimise eest ka mobiiltelefoniga.
Ühisteenused AS parklate grupi juht Aare Sepp selgitab: “Autoga parklasse sisenedes on protseduur sama nagu ennegi – tuleb võtta parkimispilet tõkkepuu terminalist. Aga väljumisel on võimalik nüüdsest valida, kuidas parkimise eest tasuda – kas jalutada parkimisautomaadi juurde või siis maksta mobiiliga (helistades parkimispiletil olevale numbrile).”
Viru Keskuse parkimismaja paberpileti mobiilimakse kasutamiseks tuleb helistada numbril 1312*442*PILETINUMBER. Piletinumbri saab parkimispileti tagaküljelt.
Tingimused mobiilse parkimise kasutamise kohta on üleval ka Viru Keskuse parkimismaja III korruse kassamajas.
AS Ühisteenused
Sisene e-teenindusse
NB! Muudatused iseteeninduses alates 02.09.2025
Alates 2. septembrist 2025 ei ole AS Ühisteenused iseteeninduses võimalik:
taotleda parkimisluba Tallinna avalikule tasulisele parkimisalale;
taotleda elaniku maksusoodustust;
tutvuda, tasuda ega esitada vaideid viivistasu otsuste peale;
Iseteeninduse kaudu sisse logides annate AS-le Ühisteenused nõusoleku isikuandmete töötlemiseks. AS Ühisteenused kasutab vastavaid isikuandmeid vaid ettevõtte põhikirjas nimetatud eesmärkidel (eelkõige parkimisteenuse pakkumine) ja ulatuses. Isikuandmete töötlemise põhimõtted.
Me kasutame küpsiseid selleks, et meie veebilehe külastamine oleks võimalikult meeldiv. Veebilehe kasutamist jätkates, kaasa arvatud maandumislehele jäämisega, nõustud küpsiste kasutamisega. Sul on võimalik loobuda antud nõusolekust igal ajal, muutes kasutatava seadme seadistusi ja kustutades salvestatud küpsiseid. Tutvu ka meie isikuandmete töötlemise põhimõtetega.
Close your account?
Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?