1.jaanuarist ei müüda Tallinnas enam kraabitavaid parkimispiletid ja paberil kuukaarte. Ettevõtted, kes neid varem oma klientidele pakkusid, saavad edaspidi kasutada e-pileti keskkonda.

Paberpiletite kaotamise põhjuseks on nende väike kasutajate hulk – üks-kaks protsenti kõikidest kasutajatest. Enamus inimesi kasutab Tallinnas mobiilset parkimist.

„Küll aga paluvad näiteks hotellide, restoranide kliendid ja turistid parkimisel tihti abi.Nende aitamiseks on ettevõtetele loodud e-pileti keskkond. Seal on võimalus parkimine kliendi eest kohe ära vormistada ja kliendil pole vaja enam õue tagasi minna, et parkimispilet auto akna vahele panna,“ selgitas Ühisteenuste parklate müügi- ja linnaparkimise juht Martin Tubalkain.

E-pileti keskkonnaga liitumiseks tuleb ettevõtjal Ühisteenustega ühendust võtta. Varem pakkusid osad ettevõtted oma klientidele kraabitavaid parkimispileteid kui klient soovis linnatänaval parkida.

Ainukesena jäävad Tallinnas paberpiletina alles parkimisautomaatidest sularaha eest ostetavad parkimispiletid. Lisaks olemasolevatele lisab Ühisteenused uue aasta algusest parkimisautomaadid Faehlmanni 18, Kentmanni-Rävala ristmiku, Kopli 4, Köleri 4, Linnahalli parkla (Kultuurikatla kõrval), Solarise keskuse ja Telliskivi loomelinnaku lähistele.

AS Ühisteenused