Mobiilside vahendusel parkimistasu maksmiseks tuleb parkimisaeg käivitada vastavat teenust pakkuva ettevõtja juhise järgi.

Mobiilseks parkimiseks vajalikud numbrid:

1902 – SMS-i saatmine parkimise alustamiseks
1903 – helistamine parkimise lõpetamiseks
1901 – helistamine parkimise alustamiseks eelmise parkimise andmetega

Parkimise alustamine SMS-sõnumiga:
SMS-sõnumisse tuleb kirjutada auto registreerimisnumber (tühik) parkimistsooni nimi ning saata sõnum numbrile 1902.

Näide: 123ABC SÜDALINN

 

Parkimise uuesti alustamine kõnega numbrile 1901 toimi järgnevalt:

Parkimist alustatakse viimasel korral kasutatud sõiduki ja parkimistsooni andmetega. Kõnega alustamist on mugav kasutada juhul, kui kasutatakse pidevalt ühte ja sama sõiduvahendit ja parkimistsooni.

 

Kui tasulise parkimise tsoonis muutub parkimine vabaks (nt kesklinnas E-R peale kella 19.00), siis peatub ka parkimistasu arvestus ning tasuarvestus jätkub automaatsel järgmisel hommikul. Parkimise lõpetamiseks tuleb helistada numbrile 1903.

 

Linnatänaval parkimisel tasuta parkimisaja kasutamine:

Näiteks A tsoonis 15 minuti parkimise kasutamisel edastage SMS lühinumbril 1902 sisuga sõiduki number ja tsoon.

Näide: 123ABC A15

 

Loe mobiilse parkimise kasutusjuhist ka Telia kodulehelt.

NB!

  • Mobiilse parkimise teenust saab kasutada ainult Eesti sideoperaatorite klient.
  • Ühekorraga saab ühelt  mobiiltelefoni numbrilt teha vaid ühe aktiivse parkimise.
  • Palun ärge lahkuge enne sõiduki juurest, kui olete saanud kinnituse, et parkimine on aktiveerunud.
  • Kui mobiilse parkimise süsteem on rikkis, ei anna see õigust sõidukit tasuta parkida. Sellisel juhul peate kasutama teist võimalust parkimise eest tasuda, nt. ostma parkimispileti.
  • Parkimistasule lisandub mobiilioperaatori poolt kehtestatud teenustasu.