Mobiilside vahendusel parkimistasu maksmiseks tuleb parkimisaeg käivitada vastavat teenust pakkuva ettevõtja juhise järgi.

Mobiilseks parkimiseks vajalikud numbrid:

1902 – SMS-i saatmine parkimise alustamiseks
1903 – helistamine parkimise lõpetamiseks
1901 – helistamine parkimise alustamiseks eelmise parkimise andmetega

Parkimise alustamine SMS-sõnumiga:
SMS-sõnumisse tuleb kirjutada auto registreerimisnumber (tühik) parkimistsooni nimi ning saata sõnum numbrile 1902.

Näide: 123ABC SÜDALINN

 

Parkimise uuesti alustamine kõnega numbrile 1901 toimi järgnevalt:

Parkimist alustatakse viimasel korral kasutatud sõiduki ja parkimistsooni andmetega. Kõnega alustamist on mugav kasutada juhul, kui kasutatakse pidevalt ühte ja sama sõiduvahendit ja parkimistsooni.

 

Linnatänaval parkimisel tasuta parkimisaja kasutamine:

Näiteks A tsoonis 15 minuti parkimise kasutamisel edastage SMS lühinumbril 1902 sisuga sõiduki number ja tsoon.

Näide: 123ABC A15

 

Loe mobiilse parkimise tsoonide ja kasutamise kohta ka täpsemalt Telia kodulehelt.

NB!

  • Mobiilse parkimise teenust saab kasutada ainult Eesti sideoperaatorite klient.
  • Ühekorraga saab ühelt  mobiiltelefoni numbrilt teha vaid ühe aktiivse parkimise.
  • Palun ärge lahkuge enne sõiduki juurest, kui olete saanud kinnituse, et parkimine on aktiveerunud.
  • Kui mobiilse parkimise süsteem on rikkis, ei anna see õigust sõidukit tasuta parkida. Sellisel juhul peate kasutama teist võimalust parkimise eest tasuda, nt. ostma parkimispileti.
  • Parkimistasule lisandub mobiilioperaatori poolt kehtestatud teenustasu.